Jo vain tekee mieli ruveta blogittamaan, tai bloggailemaan. Riippuu miten se on.
Mun elämä on aina sellasta, tavallista. Silti elämästä löytyy juttuja, joista tekee mieli parkua ja iloita, näin "julkisestikin". Niistä mä kerron nyt !

Perusfaktashaissee.
Mä olen 17 -vuotias. Synttäreitäni vietän marraskuussa, sitten astunkin täysi-ikäisten saappaisiin. Sitä odotellessa. Toisaalta, ei mulla ole kiire tuon täysi-ikäistymisen kanssa nyt niin, tosin auto ois kiva, ja niin. Kyllä mä ehin !
Asun etelä-pohjanmaalla, tälläisessä suuressapienessä kaupungissa. Asustelen yksin yksiössäni, ja opiskelen. Enpä ole mitenkään kummoinen tallaaja, aavana vain. Silti kuiteski niin mukaava ! ;)
Elämässä tärkeintä on perhe, ystävät, ja tietenkin tuo oma kultaseni.

Tänään oli superhyvä koulupäivä.
Heräsin siinä seitsemän aikaan, vaatteet päälle, dödöä kaikkuliin, kahvia nassuliin ja eteisessä, kun avaimia etsiskelin mieleeni tulikin että OLIKOS TÄNÄÄN EES KASIN AAMU. Vilkaisu lukujärjestykseen ja tättärärää, KYMMENEKSI. Voin kertoa että uni maistui, toinen varsin tuskainen herätys olikin sitten 9.20. Auttamattomasti teki mieleni niin jäädä unten maille. Kouluun polkaisin kuitenkin, eikä kyllä kaduttanut lainkaan kun kuulin mitä koulussa tänään opiskellaan : Fysikaalisia hoitoja !

Voinpa kertoa senkin, että tuntui äärimmäisen hyvältä lämmin savihoito hartioilla ja niskoilla, ja sen päälle hieronta. Unohtui jopa se, että makoilin siinä yläosattomissa, pyyhe vain vähän suojaa antamassa, ainakin 1/3 osaa hoikempien tyttösten kanssa. Sermitkin loppui kesken kun nämä 50 kiloiset huonon itsetunnon omaavat (....) niillä paikkansa suojasivat niin totaalisen tarkkaan. Noo. hyvältä tuntui.
Taisipa sitten tuo hieronta tuntua hyvältä myös opettajasta, joka vallan armahti meidän kotiin jo ennen yhtä.

Nokoset olisi poikaa, mutta en sorru.
Kämppäni on niin sotkuinen. Niin paljon roskaa kun vaan tähän 33 ( tai 35, ikinä en opi) neliöön mahtuukaan. Toimeksi siispä.

Ensin kyllä nassuttelen herkkusämpylän. Leivoin lauantai-illan ratoksi sämpylöitä, ja ai että kun ovat hyviä. Näkipä mieskin, että jo vain minä olen hyvää äiti ja vaimo ainesta. ;) tuli sen verran pieni satsi, kun jauhot loppui, että taidanpa tänää hakea eldorado jauhoja kun tuo lähisiwa niitä niin kovin edullisellä myy. Ja pyöräytän lisää sämppäreitä. Tulevat muuten halvaksi.

Ei kummempia. Palaillaan!